– ΠΙΣΤΑ ΑΣΤΙΚΟ ΤΟΠΙΟ –

Νομίζω ότι σαν μια πίστα ενός adventure game η αποστολή μου στα Εξάρχεια εκπληρώθηκε. Μάλιστα έχει τελειώσει από καιρό και πλέον τριγυρίζω χωρίς σκοπό και τα ωραία urban γραφικά έχουν αρχίσει και γίνονται βαρετές επαναλήψεις. Στρίβεις από τη Σόλωνος για την πλατεία και νιώθεις ότι τις φάτσες που συναντάς τις έχεις ξαναδεί αφού είναι διακοσμητικές φιγούρες σε έναν χώρο που πλέον το μόνο που μπορείς να κάνεις , είναι να τριγυρνάς. Τέλος η διαδραστικότητα καιρός για την επόμενη πίστα κάπου με καινούρια αποστολή και κοινωνικό ρόλο. Η επόμενη πίστα σίγουρα θα είναι κάτι διαφορετικό , εξίσου δυνατό εικονογραφικά. Μπορεί να είναι υπόνομοι, δάσος, έρημος ,πάγοι ή παραθαλάσσια μεσογειακή επαρχιακή πόλη…

Έχω τόσο καιρό στην πίστα αστικό τοπίο , που έχω ξεχάσει την τελική αποστολή μου. Πρέπει να πιάσω κουβέντα σε καμιά ύποπτη φάτσα που κάθεται κάπου χωρίς προφανή λόγο σαν να περιμένει να τον ρωτήσω. Έτσι γίνεται στα adventure…

– Τί να κάνω από δώ και πέρα;

-Φιλαράκι παίζει κανά 50λεπτο να πάρω ένα σάντουιτς;

(συνήθως δε δίνω αλλά έχε χάρη που χρειάζομαι τη σοφία του)

-Έλα να…λοιπόν;

– λοιπόν τί;

-Τί κάνω από ‘δώ και πέρα.

-Α ναι, ξεχάστηκα … Με βλέπεις εμένα; ε! καμία σχέση. Το αντίθετο.

-Δηλαδή;

– Δηλαδή αν κάτσεις λίγο ακόμα να γυροφέρνεις στην ίδια πίστα θα γίνεις και ‘σύ μέρος του σκηνικού σαν και μένα. Για να παραμείνεις πρωταγωνιστής στην ιστορία σου, απλώς πήγαινε παρακάτω. Άν μείνεις πρωταγωνιστής, το δραματικό φινάλε θα ρθεί από μόνο του.

-Άλλαξες ύφος ξαφνικά . Είπα, ενώ σκεφτόμουν ότι μάλλον κάποιο κωδικοποιημένο μήνυμα θα είναι αύτη η γενικολογία βγαλμένη από fortune cookie.

-Εμένα που με βλέπεις φιλαράκι, πήγαινα για καθηγητής στο πάντειο και έχω γράψει δυό βιβλία… Να δείς πώς τα λέγανε…

About christoulias

illustrator, comic artist
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

